26 Eylül 2016 Pazartesi

Biber Hapı Kullananlar Ne diyor?

Biber Hapı Kullananlar Ne Diyor?

Eylül 19, 2016 10:08 am Gönderen 
Biber Hapı Hakkında size bir takım bilgiler vermek için yazımızı okumaya devam edin.
Biber hapı 2005 yılından bu güne dek kullanılan etkili bir zayıflama ürünüdür. Bu ürün içerisinde bulunan bitkisel karışımlar sayesinde oldukça etkili ve doğal bir zayıflama imkanı sunmaktadır. Biber hapı ilk temel maddesi olan Meksika biberi Meksikalı yerliler tarafından yıllar boyu zayıflama ve kilo kontrolü için kullanılmıştır. Bu bilginin ışığında Gelişmiş Çin tıbbı tarafından keşfedilmiştir. Çinli bilim insanları bu Meksika biberinin sırrını öğrendiğinde Meksika biberi üzerinde çalışmalarına devam etmişlerdir. Yıllar süren çalışmalar sonunda Meksika biberi içeriği geliştirilmiş ve bir takım bitki karışımı eklenerek daha iyi etki alınması hedeflenmiş ve bu hedefe ulaşılmıştır.
Meksika biberi bu gelişmeden sonra kapsüller haline getirilip eczanelerde satılmaya başlanmıştır. Tamamen bitkisel olan bu ürün, kullanıcılar tarafından olumlu bir geri dönüş almıştır. Uzun süre kullanılan bu ürün milyonlarca satılmıştır. Tabi ki bu piyasada sahteciler ve merdiven altı dediğimiz kalpazanlar tarafından keşfedilmiştir. Ürünün sahtesi yapılarak piyasaya sürmüşlerdir. Sahte Biber hapını piyasaya sürdükten kısa bir süre sonra tarım ve köy işleri bakanlığı bu durumun önüne geçemeyince satışını yasaklamıştır. Satışı yasaklandıktan sonra La jou shou shen firması bu ürünü yeni bir jenerasyon ile sahtesi yapılamayacak şekilde dizayn edip tekrar piyasaya sürmüştür. İnternet sitemizde satışını yapmış olduğumuz Biber hapı tamamen Çin’den ithal olup orijinal üründür.
Etkisi Nedir?
Meksika biber hapı zayıflama amacı ile kullanılır. Bu ürün içeriği ile Yağ yakımı, Boşaltım sistemi ve metabolizma düzenlemesi sayesinde kilo vermenizi sağlar.
Yan Etkisi Nedir?
Meksika biber hapı yan etkileri ise ağız kuruluğu ve halsizliktir. Ağız kuruluğu yapmasının sebebi yağ yakımı ve terlemeden dolayı oluşmaktadır. Bu sorunun önüne geçmek için Bol su tüketimi tavsiye edilmektedir.
Kimler Kullanamaz?
Meksika biber hapı içeriğinde ki supidramin metabolizmayı hızlandırdığı için böbrek hastaları, Kalp hastaları, Tansiyon hastaları ve hamile kişiler tarafından kullanılması tavsiye edilmez.
Kaç kilo veririm?
Meksika biber hapı düzenli kullanımlarında bir ayda ortalama 4-8 kilo arası kilo vermeniz mümkün olmaktadır.
Kullananlar Ne Dedi?
Kullanıcı yorumlarını sizlerle paylaşalım;
havva diyor ki:
Merhaba daha once sitenizden biber hapi aldim tokluk hissi verdi bol su ictim bir ayda anca 4 kilo verebildim 4 yil once yine kullanmistim bir ayda 9 kilo vermistim acaba vucut aliskanlikmi yapti simdi lida hapi almak istiyom ama biber hapina gore etkisi nasidir bilgilendirirseniz cok sevinirim cok tesekkurler.
Gülay diyor ki:
4 yıl önce düzenli kullandım ve 4 ayda 20 kg verdim. 2015 yılında 2. bebeğimi dünyaya getirdim ve tekrar kilo aldım. Emzirme dönemim bitsin gene kullanacağım. Bol bol su içmek gerekiyor. Ağız kuruluğu yapıyor. İnsanın canı hiçbirşey yemek istemiyor, bu nedenle mutlaka yemek yenmeli.
Gülperi diyor ki:
laSlm ben 5 sene once kullandim sabah aksam olarak kjllandim cokda faydasini gordum.yalniz 1yil once yine aldim hic faydasini gormedim aldigim yere gittim ici deki degerlerini sağlık bakanligi düşürüldü diye cevap verdi .peki sağlık bakanlığı düşürdü de bu sitede satilan nasil eskisi ggi i etkili oluyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder